Nu vankas det kalops!

Har nyss kommit hem från jobbet, nyss satt igång en gryta kött på spisen så det får puttra länge:) ska göra kalops så j....a gott! är superduperhungrig nu. Oliver har fortfarande ont i halsen, så ikväll ska vi skjutsa honom till mormor och morfar så han slipper vara själv i morgon oxå... Fy vad det har varit kallt idag höll på att frysa ihjäl när jag stod i stan och väntade på bussen för en stund sen, blåser värsta isvindarna ju:( I kväll blir det att lägga sej tidigt va skittrött i morse när klockan ringde 6. Älskling va så snäll så han gick upp och gjorde fika på säng igen, så himla gullig;) Har sjukanmält mej från dansen ikväll för det funkar inte när jag är så här dålig i höften, idag har det varit hemskt:( så tjatigt att det inte går över nån gång, jag är nästan säker på att höften är slut på mej. Har pratat med läkare om det flera ggr och om det inte skulle vara id´e att operera, men det gör dom inte förrän man är 60 år säger dom. Så yes isåfall behöver jag bara ha ont i 23 år till!!! ingen match det inte:D Nu ska jag gå ner i källaren och slänga i en maskin tvätt, och även ring till Carro och höra hur hon mår om hon inte har känt nåt än. Ha det gött alla kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0