Onormalt tidigt...

04.15 blev jag väckt av en rastlös sambo som har slutat att röka... går tydligen på högvarv hela tiden nu;) sen blev jag serverad fika på säng nu innan han åkte så okej då, han är förlåten att han väckte mej så tidigt=). Tänkte jag skulle passa på att blogga lite innan jag kliver upp... Har sovit dålig som bara den inatt vet inte vad jag ska ta mej till med höften, det gör så j...a ont så jag håller på bli galen:( känns som benet ska ramla bort får lixom ligga och trycka med handen allt vad jag orkar... så drygt!!! Sen har jag fått nåt skit i axeln oxå som bara känns på natten:( konstiga fel tycker jag,, nog med gnäll nu... Hade iallafall gått ner ett halvt kg till nu när jag vägde mej, så nu står vågen på 76,5 HÄRLIGT=). Också har jag ett väldigt roligt jobb, med jättebra arbetskamrater, en superbra familj och en snäll, morgonpigg, icke rökande blivande man;) så inte ska jag gnälla även om jag tappar benet=) hahaha nu ringde klockan dax att kliva upp och väcka lilleman! Själv börjar jag inte förrän 9.30 så jag hinner ju städa oxå:). Ha nu en bra dag alla vänner och alla som jag känner kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0