Tråksöndag

Gud vilken tråkig dag, har målat vaggan en gång till och städat, tur att helgen snart är slut. Jag vill till jobbet=) så trodde jag aldrig i mitt liv att jag skulle säga;b Åsså längtar jag som satan efter mina barn... Oliver kommer iallafall hem ikväll:) så skönt, sen måste jag se till att träffa Carro nån dag den här veckan. Hon har inte varit hem på två veckor för Robin har legat sjuk, så då har dom bara varit hemma hos honom:(  Till helgen kommer nog Oscar hit igen tror jag, om inte Oliver ska dit igen eftersom Oscar va här tre helger på rad sist. Vet ingenting känns det som allt va mycket lättare när barnen va små, känns det som ibland. Tänk om man kunde få göra dom små igen bara några dagar.... Ibland saknar jag den tiden nåt alldeles fruktansvärt och idag är en sån dag, jag skulle vilja ligga här i soffan med mina små goungar och titta på Pippi på de sju haven eller nåt sånt:(... Alla ni som har småbarn passa på att njut    den tiden är så kort "SNYFT"    Gud va skönt det ska bli när dom blir stor har man sagt oräknerliga ggr, men fan det inte så:( den tiden är absolut bäst... man har dom hos sej, man är behövd, man får gonattkramar och gonattpussar och allt sånt där mysigt:) usch vad jag blev sentimental då, men vissa dagar saknar jag småbarnstiden så hemskt mycket. så ni vet det mina kära barn: Mamma älskar er över allt annat på jorden!!!     Tommy jobbar till 19 iväll sen ska vi hämta Oliver vid bussen 22.15, efter det blir det bara hem och sova skolan börjar ju i morgon igen efter en veckas höstlov. I går gjorde jag hemmagjord pizza den blev supergod och gjorde mycket så det blir att värma det idag med. googlade på pizzadeg och hittade ett jättebra recept utan jäst. Snabbt och lätt! nu mina vänner ska jag ta en kopp kaffe och se om jag hittar nån bra film... kanske blir Pippi iallafall=) hahaha... ha det bra kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0