Trött, tröttare, tröttast

Gud va trött jag va i morse, fick fika på säng av älskling halv sex... Jag tror jag både åt och pratade i sömnen=). Låg kvar sen till 6.15 sen blev det att rappa på, så Oliver skulle hinna med bussen. Nu sitter jag och softar framför tv´n och datorn en stund, innan jag ska iväg till jobbet,, börjar 9.15 idag:). I kväll är det dans igen och det ska bli så kul... få se om det går bra för jag har en axel som krånglar har skitont på nätterna, känner inget på dagarna men så fort jag lägger mej så gör det sååå ont.... Kanske får börja stå och sova:) Usch hörde att det ska komma massa snö:( VILL INTE HA!!! jag hatar vintern! Nu ska jag gå och sätta på lite kaffe så jag kvicknar till:) Ha en underbar dag mina kära vänner,, hoppas att ni inte blir insnöade;) På återseende kram kram L

Kommentarer
Postat av: Carro

haha ja och de är så fult vid naveln när de är alldeles mörkt runtom eftersom att de är de som är inuti min navel när jag är smal :P haha.

Puss och kram

2010-11-09 @ 22:25:11
URL: http://carroomattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0