Diskmaskin

nu har vi kopplat in diskmaskin,tommy köpte en på mediamarkt,har ju varit utan nu så nu blir det kul att diska:) har varit lite dålig uppdatering nu några dagar som jag skrev i förra inlägget så kändes allt jobbigt så jag har inte varit på blogghumör. nu känns det bättre igen:) idag har jag varit med carro o robin och sökt lägenhet och på försäkringskassan och pratat om föräldrapenningen. hoppas dom får tag på lägenhet ganska snart så dom får komma i ordning lite innan bebisen kommer.... igår åkte jag till bollnäs och hjälpte till med en städning och sedan kom carro dit så vi gick i lite affärer sedan fikade vi på stan där och tog bussen hem, oliver va hos mamma o pappa medans så sedan blev vi bjuden på tacos där. nu har nyss tommy, oliver och jag käkat pizza så nu är jag proppmätt...tommy o oliver har åkt på e-center för dom skulle köpa ett väggutag till diskmaskinen och jag ligger i soffan och slöar blir inte mycket mer än så ikväll känner mej så himla trött. ha det så gott alla kram kram L

Kommentarer
Postat av: Milla.

Hej! tackar, Absolut är det kul! :-)



Hoppas allt går bra för dig med :)

Kram

2010-10-02 @ 15:32:56
URL: http://minresa.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0