fortfarande sjukling...

oliver hostar nåt alldeles hemskt nu blir det vecka 3 med hosta:( ska till doktorn med honom nu kl 11, beställde tid på hälsocentralen här i ljusne, så vi ska lista oss här nu istället.hoppas att han får någon bra hostmedicin, för nu har vi kört med noskapin och bisolvon, men det hjälper inte ett skit! tommy har åkt till gävle men han är fortfarande inte pigg han heller, hoppas nu att jag klarar mej. min poledance börjar ju i morgon och det har jag verkligen sett fram emot:) ska bli så himla kul!!! helgen har verkligen gått i slapphetens tecken inte gjort ett vettigt handtag typ:) men det har varit rätt skönt de med... igår va vi iallafall och plockade hem det viktigaste från båten innan vintern, och även bytte jag den där toasitsen..så nu mina vänner slipper jag klämma röven:) det ni är ju rena rama lyxet bara det!!!nu ska jag göra mej lite kaffe och väcka min lilla sjukling. ha det gott alla kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0