ingen sömn inatt

i natt har jag inte sovit alls jo mellan fem och sex i morse, har legat och lyssnat på oliver hela natten. han har en så förfärlig hosta stackarn och fick knappt luft,jag väckte honom flera ggr,trodde att han skulle sluta att andas,men han är i skolan ändå. är han inte bättre ikväll så får han inte gå imorgon.blev inte att köra nån bokhylla idag heller mauds minsting är också sjuk. idag har jag varit hos grannen och fikat hon har sagt några gånger att jag ska komma in nån dag:) så då gjorde jag det...jättetrevligt att få kontakt med grannarna. känner ju ingen här än. ikväll blir det bara tv mys i soffan börjar redan halv sex med glamour sedan halv åtta hos mej, arga snickaren sedan kungarna av tylösand hahaha fullt upp:) i morgon blir det att åka till ´´päronen´´ pappsen fyller år! kanske oliver och jag stannar där över natten så hämtar maud mej där på fredag morgon för vi ska ändå dit och hämta släpvagnen om det blir som vi tänkt oss...men det brukar ju aldrig bli så. i hegen ska oliver till sin pappa. tommy o jag ska nog vara i båten i helgen, blir väl sista helgen för i år dax att göra vinter där nu...ta hem sängkläder och tvätta tömma porta pottin och plocka hem sånt som inte ska vara kvar där, vi har varit där så lite i sommar jämfört med tidigare men vi har ju haft så mycket med huset nu och det är ju så, skillnad när vi bodde i lägenhet. man hinner ju inte med allt man skulle vilja tyvärr. kanske blir att vara där lite mer till sommaren:) tommy saknar att vara där och vi har ju planerat att vi ska bygga sovrum nere och även toalett, det är ju hans dröm att få klart den och även kunna få fart på den så vi kan ut och åka...så vi får väl satsa på den lite i sommar kanske:) nu ska jag ringa till carro och höra om hon ringt och boka tid för att titta på lägenheterna, dom hade fått erbjudande på två st. så jag hoppas att det blir nån av dem. ha en trevlig onsdagkväll kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0