jag tycker om vågen igen:)

glömde säga i inlägget i morse att det går fortfarande neråt fast sakta nuförtiden men minus 1kg igen. vågen står nu på 78kg så jag är ju ganska nöjd iallafall;) kanske det har satt fart eftersom jag har slutat druckit vin på ett tag, för det är ju mycket kalorier i sånt oxå.. man tycker att man tänker på vad man äter sen dricker man en massa kalorier istället:b och det har vi lugnat oss med både jag och tommy. ja vi har vart och shoppat lite;) blev tightsen och tröjan på bilden och ett läppglans som fyller ut läpparna Isa dora pump`n plump så fint... så nu behöver jag inte göra nån läppförstoring heller:D. älskling blev så fin i håret så jag känner mej riktigt nykär;) lägger in en bild sen. förövrigt så har jag ett rejält blåmärke på armen från stången i går och även skavsår ell brännsår på knäna sen vi skulle krypa på golvet på pole dansen... så nu är man riktigt snygg;) tur att tommy skjutsade dit mej och hämtade mej där,, annars har han nog funderat hihi. väntar att oliver ska komma hem från skolan snart och tommy från soptippen. han och svärfar är och slänger lite skräp från källaren. ikväll blir det fläskfile, svampsås och rostade rotfrukter MUMS. kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0