Nu är bröllopsresan bokad!!!

vi hade en trevlig kväll igår som avslutades med skräckfilmskik, när jag och älskling lade oss igår så tittade vi efter resor på datorn... imorse stack han iväg och jobba tidigt, så ringde han efter en stund och berättade att han hade bokat våran bröllopsresa;).. så den 1/5 bär det av till Egypten och Hurghada 2 veckor med all inclusive:) superduperhärligt, vi har varit där förr så vi vet;) vi hade ju tänkt att åka dagen efter bröllopet alltså 25/4 så vi kunde bo i sviten på arlanda på bröllopsnatten, men vi får ta ett hotell i närheten hemma då på våran bröllopsnatt;) för sviten på ett hotell den natten har vi bestämt att vi ska ha iallafall,,, med badkar, jordgubbar och champange... så romantiskt!!! idag ska grabbarna åka till sin pappa. oliver kommer nästa söndag så idag ska jag ägna dagen åt att städa och tvätta deras sängkläder och pyssla här hemma. Tommy jobbar til 22 och imorgon ska ju jag träffa chefen på mitt jobb:) ska bli så spännande...nu ska jag packa olivers väska som han ska ha med sig  ha en bra dag alla kram kram L

Kommentarer
Postat av: Milla

ojsan låter ju jätte mysigt :) hoppas ni får en fin och minnesvärd resa :)kram

2010-10-31 @ 11:43:04
URL: http://minresa.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0