rubriklös...varför måste man ha en rubrik jämt?

trökdag idag har inte gjort mycket förutom städa, tvätta och handla... men det hör ju till mina dagssysslor. inte handla det gör jag ju inte varje dag iallafall:)känner inte för att göra nåt idag vet inte om jag håller på bli förkyld. allmänt trött, slö och orkeslös på nåt skumt sätt, oliver va ju hemma från skolan förra veckan rejält förkyld och är inte bra i hostan än, tommy sa igår att han kände sej som det är nån förkylning på gång...så jag kanske håller på bli sjuk:( cyklade till konsum och handlade tidigare och blev så frusen att jag har bara legat i soffan under filten, med datorn en hemmets veckotidning och tv`n på. känner inte för nåt mer heller. gruvar mej tom. för att sätta igång med maten. har bara ätit en macka på hela dan och det är ju dumt, men jag har inte ens nån matlust. oliver åt inget igår och somnade nästan direkt efter skolan, sov hela kvällen. jag väckte honom vid åtta igår kväll men vid tio sov han igen och ändå va han helt slut imorse. så man får väl räkna med att det är nåt på g så här i förkylningstider... imorgon ska jag och maud köra iväg bokhyllan till henne,det blev inte nåt med det igår och så får jag hoppas carro o robin får tag i nån lägenhet måste få bort alla saker ur garaget innan snön kommer... usch jag vill verkligen inte ha snö hoppas det dröjer fick lixom nog av den i vintras. ja nu drjer det inte länge förrän det är dax för bebisens ankomst :) beräknat till 27e november ska bli så mysigt med en liten att pussa o lukta på. caroline vill ev ha med mej på förlossningen och det är nåt jag verkligen ser fram emot i såfall,,, känns väldigt stort man har ju inte fått stått bredvid nån gång:) nu kommer skrutten hem från skolan ha det gott alla kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0