skitliv:) tur att det finns klorin!

det är rätta ordet det... jag som sa i gårdagens inlägg att jag skulle vilja ha haft tommy hemma när jag va så dålig.... och hemma fick jag honom inatt han fick kasta sej i bilen igårkväll och åka från gävle. vårat krångliga avlopp jävlades:( jag dålig som sjutton, hög feber kommer ner i tvättstugan (vi har frysen där nere) skulle hämta bröd. skit skit och åter skit på hela golvet igen BLÄÄÄÄ! tredje gången det är stopp på typ 5-6 veckor. så min stackars älskling fick hem och rensa, sova och åka halv fem i morse igen. i helgen ska han bila upp golvet och byta rören där nere så vi kanske får bukt på detta snusk. jag är fortfarande lika dålig, svärfar skjutsade mej och handla i morse, så jag fick hem mat och framförallt klorin, kan inte leva utan klorin när man ska ta reda på sånt här:b så nu har jag skurat tvättstugan med klorin och högtryckstvätt, svettas och fryser om vart annat för febern vill inte ge med sej,, när oliver kommer hem ska vi gå upp på övervåningen till svärgubben och få oss lite käk, han skulle bjuda på mat idag eftersom jag inte är så pigg... det va ju snällt! sedan ska vi göra ordning matsäck, oliver ska på badhuset med skolan i morgon få se vad han vill ha med sej,,köpte lite olika att välja på:). sedan ska jag höra om han har lust att baka, dom ska ha med olika brödsorter till skolan på fredag FNdagen och då ska dom få smaka fikabröd från olika länder, eftersom dom kommer från ganska många olika länder på hans skola. jag minns inte vad jag bakade förra året, men känner att jag inte orkar nu när jag mår så här:( så kanske oliver vill göra chokladbollar eller nåt annat lättbakat:) då har han nåt att göra ikväll...snart kommer han hem från skolan, mamma skulle träffa honom på busshållsplatsen i stan och skicka med tabletter för halsen från apoteket, zyx tror jag...hoppas det hjälper! och även skulle jag få bakteriedödande rengöringsspray som jag ska gå ner och spruta runt i hela tvättstugan:D så tror jag att det genast kommer att kännas bättre! hahaha. jag som har värsta bacillskräcken tycker inte om sånt här äckligt... men men snart är det totalsanerat iallafall!!! ha en bra eftermiddag och kväll! kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0