söndagkväll!

vilken helg! vi har fått så mycket gjort i helgen,men ändå blir det aldrig klart....kommer på nya saker som ska göras hela tiden:) idag har vi iallafall varit i bollnäs och handlat lite mer solcellslampor till trädgården, tittat på lite plant, vi ska nog sätta vildvin mot husväggen på framsidan till våren. sedan har vi isolerat och satt för dörren i olivers rum (den som går ut) kopplat in en frånluftsfläkt där. jag är så rädd för fukt eftersom det är i källaren,men nu har vi ju byggt från alla konstens regler och satt in fläktar så jag hoppas att vi klarar oss:). så nu har vi fått stryka ytterligare några punkter från listan jag skrev när vi började med rustningen... tommy är sååå lycklig varje gång jag tar fram pennan och stryker en punkt. (men vad han inte vet är att jag skriver dit några nya ibland;) hihi)men det är ju bra det för då får han ju bli glad så många gånger:)ellerhur?nu blir det att slöa framför tv´n och imorgon åker tommy till gävle som vanligt. jag ska be carro o robin komma nån dag den här veckan så vi kan gå igenom alla möbler i garaget få se vad dom vill ha resten blir att köra till erikshjälpen, vill inte spara en massa det blir säkert förstört om det står där i vinter för det är inte ens golv därinne. fick kasta en massa böcker och sånt som har legat där, för det hade blivit blött. ha en skön söndagskväll alla nu ska jag mysa med min kära! kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0