spökhandling:)

har varit och handlat inför spökningen i helgen, screemdräkt, mask, yxa och  skeletthandskar åt oliver.. han ska på spökfest på skolan i morgonkväll:) och på lördag ska mamma o pappa komma och käka spökmiddag... sedan blir det skräckfilm. oscar och oliver gillar ju det:b har nu suttit och googlat på olika spökrätter men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, det lutar åt soppa med inälvor till förrätt, fladdermusvingar och nåt till som varmrätt, efterätten blir iallafall glass med spindelnät av lakrits...buuuuhhh!!! så ska vi tända massa marshaller och ljus utanför vårat spökhus.... jag börjar redan bli lite mörkrädd fastän det är mitt på dagen:D. ha en bra eftermiddag och kväll alla... det ska iallafall vi ha kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0