jag hatar datorer

sitter nu vid olivers dator, min kraschade i förrgår kväll. nåt virus fick jag jag, va inloggad på banken sen kom det en varning att någon hade försökt hacka sej in. sedan pajade allt. snacka om panik:( så nu har robin den hemma och ska installera om allt och jag hoppas att det går att få ordning på den... jag vill ju inte vara utan dator. förövrigt har det inte hänt så mycket idag har jag klippt gräs och bara varit hemma. jag har bokat festlokal till bröllopet och pratat med en sömmerska som ska sy om brudklänningen lite, ska ta bort ärmarna och göra så den blir öppen i ryggen med tre stycken band som håller den på plats den kommer att bli sååå fin förresten den är redan jättefin, men den kommer att bli ännu finare så där tror jag:) lägger in en bild på hur den ser ut nu. gott natt alla kram kram L

Kommentarer
Postat av: Milla.

Tack , Tycker det lät jätte gott. Det ska jag ta och testa någon dag :)



Ojsan då. Jo man får hoppas att man får slippa dumpa ofta!

Hoppas din dator blir okej snart :)

kram! /milla.

2010-09-09 @ 08:39:34
URL: http://minresa.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0