Jippi min dator är lagad!

äntligen igår fick jag tillbaks min dator:) robin är bäst!! vad skulle jag göra utan min kära svärson;) tommy hade beställt ett lass med jord och ett lass med gårdsgrus och så har vi beställt en ny soffa, soffan skulle ha kommit i veckan som va och gruset o jorden igår... inget har kommit så vi är sååå besviken. hade tänkt oss en helg att få göra lite snyggt men pyttsan så man kan miss ta sej:(. så det blev en lugn helg oliver är hos sin pappa och vi gör mest inget. älskling åkte iväg och skulle svetsa nåt nu, vi ska sätta upp grindar till infarten här på gården. vikten den står mest bara still blir så j....a less:( hoppas att det sätter fart neråt snart igen,, jag är nog för lat jag rör mej för lite, måste skärpa mej med både motion o mat känns det som.... nåväl jag ska ju åtminstonde börja på poledance i oktober, så ska vi köpa ett årskort på simhallen också, så då blir det väl att simma 2ggr i veckan iallafall. vill ju gå ner åtminstonde 8 kg till innan bröllopet. på måndag ska jag iallafall lämna in brudklänningen som ska sys om en del. nu ska jag ta och läsa carros blogg och kolla om hon har satt ut några nya bilder på gomagen. nu är det bara ca 10 veckor kvar tills jag blir mormor:) jag har inte träffat henne på några dagar nu och magen växer så det knakar. ha det gott alla kram kram L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vad skulle du göra utan mig? ;)

2010-09-11 @ 21:24:35
Postat av: lotta

jaa du robin det kan man undra;) jag skulle inte ha ha nån datatekniker iallafall och förmodligen skulle inte carro ha den där gomagen heller om inte vi hade dej:-) kram från svärmor

2010-09-12 @ 09:02:17
URL: http://lottaotommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0