sjukt barn:)och arbetsförmedlingen... bättre måndagar finns ju

så himla trött...ligger kvar en stund,hade så svårt att somna inatt inte så ovanligt när det gäller mej. tror kl va runt fyra eller nåt sånt. vaknade vid fem när älskling stack till jobbet.somnade om sedan ringde larmet kl sex.dags att kliva upp:( väckte oliver men han hade blivit jätteförkyld,bara så där huxflux över natten,superont i halsen och hosta "STACKARN" så han gick upp och tog en alvedon,sedan kröp han ner i  min säng:) så jag la mej en stund på tommys sida, men kan inte somna om ska ju ändå snart upp... ställde kl på åtta för säkerhets skull men nu är det ingen mening att försöka nå mer. ska snart kliva upp o duscha. bussen går tio. jag ska ju som sagt på arbetsförmedlingen...när jag va upp på toa i morse kände jag mej så platt på magen så jag hoppade upp på vågen i tron om att det hade blivit en liten förändring, men tji fick jag:( 80 kg som alltid verkar vara helt omöjligt att komma under detta magiska streck fattar inte...men nu ska jag göra lite kaffe o ta en hårdmacka, känns inte som jag vill äta nåt alls så kanske jag o vågen blir polare igen,men jag måste ju tyvärr gört ändå! tittar på min lilla goding som ligger här bredvid och sover så sött (ser såå skönt ut) nu dags att studsa upp. ha en bra dag alla kära läsare kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0