söndag och val

trött o slut idag drack grogg igår och det gör jag väldigt sällan brukar hålla mej till vin:) nu ligger jag och älskling här i sängen med en varsin dator och ser förmodligen ut som två nördar;)) idag har vi iallafall röstat och sen har vi varit i ljusdal och tittat på ett stenhus som dom hade målat svart, jag kunde inte föreställa mej hur det skulle se ut, vi går ju och undrar hur vi ska måla vårat. så det blev en dagsutflykt idag och det va iallafall skitsnyggt! så vem vet kanske vi härmas:) har nyss varit och hämtat oliver som har sovit hos sanna (robins lillasyster) hon sov här i fredags. så nu blir det att slöa resten av dagen. tommy har gjort så fint på gården i helgen med nytt grus. och snygga till gräsmattan med jord så nu är den inte så knölig längre. hämtade ut en adidasjacka åt oliver idag som jag skickat efter från stadium så han är sååå glad. imorgon ska jag till stan med maud ska köpa underkläderna som jag tittade ut som jag ska ha under brudklänningen:) sen ska vi luncha på stan, sola köpa hårfärg och lite annat smått och gott. när oliver slutar skolan ska vi se om vi hittar nya jeans åt honom... det kan vara värre det för det ska vara väldigt speciellt åt den lilla mannen;) men men ibland kan man ha tur och hitta rätt! sen stannar nog vi kvar hos mamma o pappa en stund (kanske vi får middag där) för vi ska på föräldramöte sen. tommy åker till gävle imorgon igen:( vi trodde ju det va sista veckan nu förra men han fick vara kvar på jobbet lite till. det är väl bra egentligen, men jag hade sett fram emot att få ha honom hemma på kvällarna ett tag nu.nu ska jag ge min älskling en puss och tala om för honom hur mycket jag älskar honom och att jag är så glad för oss. med kärlek kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0