Söndag

nu är helgen snart slut:( sååå tråkigt tycker jag, idag har vi varit och hämtat mattias (tommys son) och hans tjej i trönö sedan va vi med dom på stan och fika:) förövrigt har jag tätat lite fönster o dörrar i källaren poat med lite grejer här hemma. trivs så otroligt bra med nya soffan! ikväll ska vi hämta oliver vid bussen, han kommer hem från pappa i dalarna...imorgon sticker tommy till gävle igen:( och jag ska på arbetsförmedligen fyyy vad gruvsamt har inte varit där på typ 13 år eller nåt sånt. få se vad dom kommer med för förslag. jag vet inte ens hur det funkar med allt där nuförtiden....har ju som sagt varit sjukskriven i drygt tio år. men nu ska man ut på marknaden igen:b blir nog bra det med.... ha det gött alla kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0