STRÖMMINGSLEKEN

i helgen är det strömmingsleken här i söderhamn, vi ska vara i båten ihelgen. så man har lite koll så mycket fylla o bråk på stan så man är lite rädd att dom ska förstöra på båten o så. sen ska oliver gå med en kompis alla tre dagarna,så då kan vi gå emellan båten och festområdet så har vi liksom koll på allt:) i morgon ska vi äta kräftor på båten det va meningen att stefan, lisa,sanna carro o robin skulle komma till oss i båten, men lisa blev sjuk så då bestämde vi att ta det med dom en annan kväll. så då ville oliver också hoppa över och vara med sanna på strömmingsleken. så då blir det bara jag tommy carro o robin istället,,men det går ju bra de med. tommy kommer hem på eftermiddan så då blir det väl att åka och handla lite gott att äta o dricka som vi ska mysa på ikväll och imorgon. kräftorna har jag redan inhandlat "MUMS" nu ska jag ringa till en ventilationsfirma och fråga om nåt filter till värmeväxlaren som tommy har monterat in här hemma.kanske kommer nån bild på kräftorna i morgon.  ha det gött alla kram kram L

Kommentarer
Postat av: Milla.

halloj!

vad kul att du hitta till min blogg! :)

du verkar ha en spännande blogg , ser fram emot att följa den! :)

Mvh Milla

2010-09-03 @ 12:31:29
URL: http://minresa.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0