Underkläder

idag har jag varit och sett ut underkläderna till bröllopet, måste ju köpa BH´n i tid eftersom klänningen ska sys om och då måste det stämma med bandet på ryggen. ska åka in och köpa dessa på måndag när jag får pengar. va lite för dyrt att köpa det idag då kanske vi skulle få svälta resten av veckan:) så fint va det och man kunde ha den axelbandslös som jag vill. finns inte så många sådanna som funkar utan axelband på dessa taxöron:b haha. konstigt att köpa det så tidigt, men jag känner henne som har underklädesaffären och vi pratade om vikten, skulle ta den lite för trång nu så kan man ha förl. i ryggen,så kan jag ju tappa några kg till (förhoppningsvis då). hur ska jag kunna låta bli att visa det för min kära blivande man under så här lång tid. får väl lämna det hos henne som ska sy om klänningen,, annars kan jag nog inte hålla mej;). förövrigt så jobbar han sista veckan i gävle ska bli skööönt att ha honom hemma lite nu. oliver sitter nere i sitt rum framför datorn ska snart ropa på honom och höra om han vill mysa framför tv,n med sin mamma ( man kan ju hoppas iallafall ) det är ju det okända ikväll och då vill jag gärna ha lite sällskap;p. tror jag skiter i att laga nån middag vi fick varmkorv hos mamma på eftermiddan så det blir nog en varsin varm macka framför tv,n och lite fruktsallad senare. få se om det duger åt min lilla prins... nu ska jag gå in på stadiums hemsida oliver hade tydligen hittat nån jacka som han vill ha :) kul! inte så ofta som han hittar nåt som han fastnar för direkt, så då är det bara att passa på:)) ha det gott alla kram kram L

Kommentarer
Postat av: Milla.

härligt :)

2010-09-13 @ 18:06:30
URL: http://minresa.bloggo.nu
Postat av: Tommy

du är go stumpan

2010-09-14 @ 21:09:49
Postat av: lotta

du med kärleken....

2010-09-14 @ 21:11:53
URL: http://lottaotommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0