Gud va skönt med helg!

Sovmorgon är ju sååå uppskattat nu för tiden, vi ligger faktiskt än:)
I går kom Tony och Monica på besök, det blev en och annan grogg så idag orkar vi inte så mycket...
På eftermiddan ska vi åka till båten iallafall, längtar alltid dit på våren vi brukar premiärsova där i början av april, men vet inte om det går nu för den lutar så mycket och så har jag för mej att det knappt finns nån gasol kvar.
Tror nog att vi fryser om vi inte kan ha värmen på:D
Ska även hälsa på Carro Robin och Goplutten, har nämligen fått veta att dom har bakat en massa bullar, så vi vill ha fika! Jag bara älskar godsaker dagen efter, skulle nog även kunna tänka mej att käka pizza idag;)
Oliver åkte till pappa igår, så Tommy och jag är alldeles själva, känns nästan konstigt nu det va så länge sen Oliver ville åka dit så nu är det lite tomt här hemma:(
Men han kommer ju i morgon kväll:)
På måndag och tisdag ska jag på kurs i Gävle med jobbet, det ska bli riktigt kul.
Nu är jag hungrig som en varg, ska nog höra med älskling om han orkar hämta en pizza som vi kan dela på:) hoppas att han vill det!!!
Jag känner mej väldigt lycklig hela tiden och längtar enormt till vårat bröllop nu;)
Kärlek till alla ha en fin dag och va rädda om varandra!!!
Kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0