Jag har gjort HELG nu...

Nyss kommit hem från jobbet bara hunnit slängt i hop en gryta amerikansk makaronirätt så nu är jag rätt så mätt och belåten.
Mamma lämnade av Oliver på jobbet vid fyra tiden och sen kom även Tommy så i dag åkte vi tillsammans hem alla tre:)
Eftersom Oliver har varit hos mormor o morfar sen tisdag moprgon och fortfarande är sjuk så blir det "VAB" i morgon och det innebär att jag har gjort helg redan på torsdagkväll...
Hoppas att han blir frisk nu snart för på lördag ska han och Oscar på bio:).
I morgon sak jag ringa och kolla om vi kan få komma och titta i lokalen i helgen där vi ska ha bröllopsmidda`n, så vi kan planera lite bättre och se hur borden ska stå och om det finns dukar, fina glas och allt sånt där, oj oj oj vad tiden rinner i väg i dag är det 17 dagar kvar tills jag blir fru Mårtensson;) så himla mysigt jag längtar snart ihjäl mej, men även lite pirrigt ska det bli att gå in i kyrkan är skiträdd att jag ska snubbla på klänningen i mina högklackade pumps:D.
Nu ska jag faktiskt ta en blåbär och limedrink och lite potatisskruvar och mysa ner mej i soffan och gå igenom lite på listorna och se vad som ska göras härnäst, mamma har tagit emot anmälningarna och sista anmälningsdagen till bröllopet är på söndag, så det får jag vänta lite med...
Även placeringskorten fixar hon:) så skönt!!!
Jag har ju som sagt helg nu, med tanke på drinken;).
Tommy är och pumpar ur båten den hade tagit in en massa vatten:( han hann inte ens äta efter jobbet utan bara släppte av mej och Oliver, han kom ju till mej på jobbet för han hade inte firmabilen i dag och eftersom jag hade Volvon så var han ju tvungen att köra hem oss först, stackars hjärtat har inte ätit middag än...
I morgon ska Oliver och jag ha en riktig slapp mysig dag, kanske hyra nån film och bara vara liksom det ska bli riktigt riktigt skönt att bara ägna mej åt honom en hel dag, tror faktiskt att han behöver det. Han har ju varit van att ha mej hemma jämt har ju varit sjukskriven sen han var liten och nu jobbar jag jämt, inte på helgerna men är ju aldrig hemma förrän halv sex på vardags kvällarna och då är det matlagning och efter det är jag så trött att jag knappt orkar nåt alls:(.
Ha det så jättegott alla!!!
Kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0