Lite utbildad iallafall:)

I måndags och i går så var vi på kurs i Gävle Baskurs - Riskbruk, missbruk och beroende och den fortsätter även två dagar i maj.
Har även skickat in ansökan om distansutbildningen som jag sökte försent förra året, vill ju så gärna läsa till behandlingsassistent, så håll tummarna nu att jag kommer in det är ju jättemånga sökande.
I dag har jag jobbat igen kändes skönt att vara tillbaks på jobbet efter två dagar på kurs:).
Oliver stackarn är sjuk så han fick åka till mormor o morfar i går eftersom jag skulle på kursen och han fick stanna kvar där lite extra så jag kunde jobba idag och även i morgon, så på fredag stannar jag hemma med honom, han har ont i halsen och krupp i natt så han och mormor hade fått varit uppe och spolat med hetvatten i badrummet, så han fick sitta i ånga så det blev lättare med andningen.
Hoppas att det inte blir lika i natt, tycker så synd om honom tur att man har mamma o pappa som ställer upp i vått och torrt:).
Vilket härligt väder det har varit idag, när jag kom hem från jobbet gjorde jag en varsin salladstallrik med grillad kyckling åt mej och Tommy så satte vi oss på altanen och åt;) riktigt härligt!!! men solen försvann ju fort eftersom klockan va rätt mycket, men en liten stund hann vi njuta iallafall:).
I morse innan jobbet så åkte jag och solade försöker göra det 3 till 4  gånger i veckan nu så jag inte ska vara så blek till bröllopet, skönt som sjutton att få lite färg och man känner ju sej betydligt frächare oxå har ju varit typ lättmjölksfärgad hela vintern och hur snyggt är det då?!
Nu ska jag nog ta en dusch med min älskling och göra kväller tidigt, känns som det skulle behövas är så j....a trött på morgnarna så jag skulle kunna göra vad som helst för att få ligga kvar i sängen...
Ha det nu så gott alla!
Kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0