Ganska dålig på att blogga!

Jag har varit dålig på bloggen nu ett tag, men det har varit rätt mycket faktiskt.
Häromdagen var jag hos frissan som ska göra frisyr, naglar och sminkning till bröllopet så vi planerade lite och tittade på frisyrer och bestämde vilket löshår jag ska ha, så nu gäller det att få till rätt färg på mitt hår oxå:)
Det börjar ju närma sej och så mycket som ska ordnas och planeras, snacka om bröllopsnerver men det är supermysigt... Det är ju våran största dag!!!
I går va vi till sömmerskan som ska sy om klänningen och tog lite nya mått och det va ju tur det för jag hade minskat några cm till :)
nu ska vi titta på film och invänta grabbarna som är hos farfar på 70 årskalas...
I morgon ska Oscar åka hem igen så innan det ska vi ta med två av dom nybakta tårtorna och åka in till Carro, Robin och lillprinsen (som inte är så liten längre) och ha lite alla hjärtansmys.
Jag har jobbat rätt mycket nu vi har ju äntligen fått våran efterlängtade lokal som vi målat och fixat, så på måndag är det invigning:) ska bli superkul!!!
Ha en bra lördagskväll alla! kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0