jag suger på att blogga nu...

Ska försöka skärpa mej med bloggningen igen, men det har varit mycket nu ett tag både på jobbet och hemma... Så mycket som ska planeras inför bröllopet oxå;).
Oliver åkte till pappa i går han va så glad för jag köpte en ny telefon åt honom som jag kom hem med efter jobbet, så jag va riktigt populär;).
I dag ska vi nog åka till Carro, Robin och Theodor en stund så jag får mysa lite med gofisen.
I kväll känner jag för en riktigt bra film och något gott att äta, drack lite vin igår så jag är sugen på massa onyttigheter idag:) blir alltid så dagen efter...
I morgon blir det att köra köra köra är så less på det nu, jag har ju varit i Falun som ni vet, men jag inte berättade riktigt vad jag gjorde så va jag där på intensivutbildning för att få det förbannade körkortet, skrivningen klarade jag galant, men kuggade på körningen tyvärr:((((.
Jag hatar det och jag hatar att köra bil USCH!!! sen körde jag upp här hemma förra veckan och det gick inte heller så nu måste jag ligga i hårdträning om jag ska hinna klara det innan jag måste skriva om oxå, man har ju bara två månader på sej tyvärr:(.
Så nu vet ni vad jag ska roa mej med, nåt som jag inte alls tycker är kul, men det är ju trots allt behövligt, jag måste klara det! fastän jag inte tycker att det är ett dugg kul... känns som jag vill spy av bara tanken på att övningsköra. Tycker att det är astrist att köra bil, så nu har jag fått gnällt av mej lite och mår genast mycket bättre:)
Idag har jag städat och gnott sen jag klev upp och nu har jag sängkläderna i tvättmaskinen snart dax att hänga tvätt i hela huset, fullt på torkställninen i källaren.
Ni får ha en trevlig lördag alla!
Kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0