Nu är brudtillbehören inhandlade:-)

bild1078 (MMS)

Nu är brudtillbehören inhandlade:-)


Kommentarer
Postat av: Christina Pettersson

Hej min vän <3 Kikade in i din logg va så länge sedan nu och vart så glad se att de går bra för dej , man ses inte men sms ett du skickade gjorde mej glad sist och håller tummarna så för er de vet du =)



Spännande med bröloppet och kom ihåg ge Saskia sången ni valt inför den stora dagen hon gör de mer en gärna så glada för er <3 Kram och hör av dig när du har tid och lust varma hälsningar från oss alla =)

2011-02-07 @ 10:11:45
Postat av: Milla

Jätte fint :)

2011-02-08 @ 10:42:08
URL: http://minresa.bloggo.nu
Postat av: Tommy

hoppas de går bra på tista puss puss

2011-02-09 @ 19:04:36
Postat av: Lotta

Kicki vi kommer nån dag, har ev fått tag på en kille som ska spela gitarr oxå, låten Saskia ska sjunga vet du nu va? Ska bli så mysigt;) Kram.

Milla tack!

Tommy älskling jag ska göra mitt bästa på tisdag:) Det vet du att jag alltid gör ;) Puss puss

2011-02-11 @ 06:05:40
URL: http://lottaotommy.blogg.se/
Postat av: Christina



Saskia ska öva på sången men träna med gitarristen vore bra innan hoppas de ordnar sig skulle vara fint med gitarr .

Vi lyssnade på en variant på youtube Saskia tyckte den va så fin .



Slå en signal någon dag nu framöver välkomna är ni de vet ni kram



2011-02-16 @ 08:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0