2a januari 2011

Hoppas det här året kommer att bli lika bra som det förra;) jag har verkligen älskat 2010!
Hänt så mycket positivt:) Tommy friade, jag har minskat massor i vikt, vi flyttade i hop på riktigt i huset, vi var till Grekland med barnen (första gången dom va utomlands) och så har jag ju blivit mormor:) plus en massa andra bra saker. En sak vet jag som blir kanon iallafall och det är ju vårat kommande bröllop den 24 april och sedan ska vi ju åka på en två veckor lång bröllopsresa till Egypten, ska verkligen bli härligt!!! och sen är det ju våran lilla hemlis som jag inte vill avslöja än, men snart så:)!!!
Nu sitter min älskling här och betalar alla räkningar, mina pengar är totalslut så han fick mina småräkningar också STACKARN, har nog varit lite för slösaktig nu i jul:( men men man lever bara en gång:) nu ska jag sätta mej med lite papper sen blir det att åka och handla.
Ha det bra kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0