Dålig på att uppdatera

Nu har jag varit dålig på att skriva här igen;)
I förrgår va vi hela ligan hos mamma o pappa och åt våran årliga kalkonmiddag och det är sååå juvligt gott! Sedan följde Carro, Robin och Theodor med hit och sov här, så då var det verkligen fulla stugan:) när dom åkte hem i går stack Oscar i väg på lan så det blev alldeles tyst och tomt.
Bara Tommy, jag och Oliver.
I dag sov vi riktigt länge, sedan har vi varit och handlat, nu har vi ätit kalops och Oscar och Oliver har åkt iväg på lan hos kusin Marcus, så ikväll är jag och Tommy alldeles själva, vi ska bara mysa framför tv`n;) nu ska jag hänga tvätt och i morgon åker julen bort!
Ha en underbar kväll alla och va rädda om varandra kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0