HEMMA!!!

Jag åkte med Monica från Falun på torsdagskvällen sen va vi till Tony och drack kaffe, Tommy o Oliver hämtade mej där sent på kvällen jag gjorde alltså helg lite tidigare:)...
Men eftersom jag då va hemma på fredan så åkte jag och jobba, tänkte bara jobba en stund eftersom jag egentligen va ledig, men så blev det inte jag jobbade till fyra:).
Sen på kvällen hämtade vi Oscar vid bussen så han är här i helgen igen:).
I dag har vi varit ute och åkt hela dan, varit hos mamma o pappa på lunch, sen har vi varit och träffat Bertha ( hunden vi hade förut) och avslutningsvis till Carro o Robin och gullat lite med Lillprinsen, hinner ju inte träffa honom när jag är borta på veckorna:(. Go`ungen min han växer så det knakar;). I kväll blir det Tacos och tv- mys bara, i morgon ska Oscar åka och tidigt på måndag morgon åker jag tillbaka till Falun...
Trodde verkligen att jag hade gått upp i vikt den här veckan i Falun, varit mycket utemat och Panpizza och sånt, men icke sa Nicke jag hade gått ner drygt ett kilo:)!!!
Iallafall så delar jag stuga med en jätte gullig tjej från Stockholm, så det känns mycket lättare att vara borta då.
Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och ta reda på massa tvätt...
Sedan ska Tommy och jag laga mat tillsammans;)
Ha en skön lördagskväll! kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0