Lugn och skön helg..

Helgen har varit så avkopplande;) och jag behövde verkligen det...
Oliver åkte till sin pappa med bussen 10 minuter innan min buss kom, så det va ju lite tråkigt att jag inte hann träffa honom men han kommer ju hem i kväll och jag åker ju inte förrän i morgon bitti.
På fredagkväll så firade vi lite eftersom jag hade lyckats med nåt bra så vi delade på en flaska bubbel ;) i går va vi ute och åkte lite, tvättade bilen, köpte en jacka åt Oliver och hälsade på Carro, Robin och Mommos lillprins han är så gooo flinar och försöker (prata) så gulligt så jag blir tårögd;).
I går kväll drack jag lite rödvin, blev tipsad om ett jättegott av tjejen som jag har delat stuga med och det vinet blev helt klart mitt nya favvo!!! supergott.
Mont Gras heter det och helt klart värt att testa 69 kr:)
Nu har jag bara två nätter kvar i Falun på tisdagkväll kommer Tommy dit till mej och på onsdag så åker vi hem;) ska bli skönt!!!!
Nä nu ska jag nog kliva upp och dra en sväng med snabeldraken, så det blir dammfritt fattar inte vad allt damm kommer ifrån vi storstädade ju när jag kom hem på fredagkväll:(.
Men det syns ju så väl dammet när solen skiner...
Sen blir det att ut och åka lite igen :)
Ha en fin söndag alla det ska vi ha! kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0