Mina grabbar är hemma igen:)

Jobbade till strax efter fyra i dag då kom Tommy och hämtade mej, sedan hämtade vi Oliver o Oscar vid bussen på resecentrum.
Efter det så käkade vi på "Donken" riktigt skönt att slippa göra mat.
Är så himla trött jag har inte sovit en blund i natt, har varit en massa trubbel mellan Oscar och hans pappa så halva natten pratade jag i telefon och sedan va jag så uppriven att jag inte somnade nåt i natt, sen jobb hela dan på det....så nu är jag riktigt trött!
Halvligger här i soffan nu och är proppmätt också, nyss tryckt i mej en liten cheeseburgare och minimorötter:p
I kväll blir det säsongstart på familjen annorlunda och det ska jag se, sen blir det nog "snarklådan" känns det som annars orkar jag nog inte upp i morgon...
Tommy har ju inte heller sovit särskilt mycket inatt eftersom jag pratade i telefon och sedan bara låg och snurrade:( så han har nog inget emot att göra en tidig kväll han heller.
Ja juste ja inlägget jag skrev om våran hemlis så har vi fått reaktioner, bla så har Tommy blivit gratulerad att han ska bli pappa, men så är inte fallet:) VI SKA INTE HA BARN!!! jag skrev även ännu tidigare om den här hemlisen att jag har fått den i julklapp av Tommy;)
Just nu vill jag bara inte att alla ska veta vad det rör sej om, å andra sidan så är det ju riktigt kul med lite roliga reaktioner från vissa:DDDD
Nu ska jag slappa! kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0