Söndag igen:(

Jahapp så har helgen runnit iväg igen då, så fort...
I dag har vi varit och gratulerat Maud som fyller år i morgon, men då är ju jag i Falun igen så det fick bli i dag i stället.
Oscar skulle ju egentligen hem idag, men han stannar och tar samma buss som mej tidigt i morgonbitti istället:), skönt att vi kan åka tillsammans det är ju så tråkigt att åka buss.
Jag gruvar mej som bara den för resan eftersom det är så halt, värsta isbanan på vägarna ju.
I kväll är det säsonstart på Solsidan som jag har längtat efter det, så himla kul program:)
Den här helgen har jag sovit massor, har varit skittrött sov hela kvällen på soffan i går och idag har jag somnat två gånger...
Kommer väl efter nu eftersom jag sovit dåligt hela veckan, så nu orkar jag vara vaken en vecka till:D
Den här veckan kommer att bli sjukt intensiv, så det är kanon att jag är utvilad!
Nu ska jag lägga mej och läsa världens tråkigaste bok:(
Ha en bra kväll och glöm nu inte att titta på Solsidan på 4an kl.20.00 =)
Kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0