God morgon alla

Ser ut som en härlig dag solen har redan tittat fram och jag börjar verkligen att få vårkänslor ♥
Idag är jag ledig så jag ligger fortfarande och drar mej lite;)
Ska snart kliva upp och göra ordning korvstroganoff, åka till älsklings jobb och lämna en dosa åt honom för han fick ingen med sej, vi åt hos mamma o pappa igår och då blev det inte att laga nån mat när vi kom hem.
Ska vidare och hämta grabbarna där sen för dom har sovit hos mormor o morfar inatt, dom hade mysdag på isen med angling och korvgrillning igår, medans jag och Tommy jobbade...
Men idag ska jag verkligen försöka att njuta av vädret, ska nog åka in till Carro, Robin och lillprins  och höra om vi ska ta en promenad med vagnen;)
Ha en ljuvlig dag alla och passa på att njuta av solen:)
Kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0