Jag fryser...

Usch helt genomfrusen är jag, vi tog ju en tur med Lambrettan in till stan och käkade hamburgare och det var alldeles för kallt att åka idag:(
Nu sitter vi i soffan och kurar jag har tagit ett glas mousserande vin, men inte Tommy vi ska snart hämta grabbarna Oliver är hos Carro o Robin och Oscar hos en kompis.
Ikväll blir det bara filmmys och slappa med godis och coca cola.
Vi va på krogen igår och det känns idag kan jag säga:S i går på dan va vi till Hudik hos doktorn med Oliver. Carro, Robin och Theodor följde med dom också, Robin fick köra för jag kände mej osäker att köra i en ny stad redan, så gjorde vi stan där, blev ett par nya jeans också och det va välbehövligt alla mina kläder är för stora nu:).
I torsdags skrev vi papper på jobbet så nu är jag anställd där:) tidigare har jag ju arbetstränat, så det känns kanon, nu har jag både fast jobb och fått körkort inom loppet av en vecka:):):)
Grattis till mej själv:D
Ha en trevlig kväll, nu ska jag mysa vidare!
Kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0