Sååå duktig....

Nu känner jag mej riktigt duktig;) har putsat fönstren i hela huset sen vi kom hem från Gävle och det känns så skönt att ha det gjort + att man får ju vårkänslor då;).
Nu har vi handlat massa fläskfilè till bröllopet, ligger nu 13 st i frysen, men vi måste köpa minst 7st till. Vi har varit runt på lite olika mataffärer i Gävle idag vi köpte även 2st stora burkar med kantareller som vi ska använda till kantarellstuvningen på bröllopsmiddagen:)
Nu är det massa bröllopsplanering varje dag, känns det som:) det är superkul iallafall och bara 1 månad och 5 dagar kvar till våran stora dag!!!!
På torsdag ska jag till sömmerskan igen och mäta lite, hon håller ju på syr om bröllopsklänningen och nu hade jag ju minskat ytterligare i vikt så det behövs lite mått:).
en kvinna från kyrkan ringde igår och behövde lite uppgifter och då talade hon om att deyt va klart med vilken präst det skulle bli också, han har konfirmerat mej och även döpt alla mina barn... så det kändes ju jättekul att vi fick honom:).
Ha en fortsatt bra lördag!
Kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0