Snart är den här veckan slut....

Veckorna bara rinner iväg, men det är riktigt skönt..
Idag har jag haft körkort i en månad och om exakt en månad så gifter vi oss ♥
Nu är bilen lagad också, så idag har jag sluppit åka buss:) efter jobbet idag så va jag hos sömmerskan och mätte lite igen, så snart är min fina bröllopsklänning klar!
På lunchen idag så gick jag och mamma och tittade på en pjäs som Oliver var med och spelade med skolan:)
Nu ska jag hoppa i duschen så himla trött, blir nog tidig kväll för mej ikväll...
Go`natt!!!
Kram kram L


Kommentarer
Postat av: Monica

Skulle vara skit kul att åka på rocken men jag har hört små prat om att vi kanske ska åka till Eva. Men vi får se hur det blir :) vi hör av oss i morgon :D kram

2011-03-24 @ 22:32:30
URL: http://raggardich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0