VÅFFELDAGEN är snart slut.....

Puuuhhh vilken dag har haft våffelservering på jobbet idag och gusch vilken rullians det har varit...
Men nu har det blivit helg, såå sköööönt direkt efter jobbet idag så åkte vi på bolaget och handlade dryckerna till bröllopet så nu mina vänner gäller det att låta det få stå ifred:), hahaha det är skönt att ha det gjort redan. Nu har jag tagit mej en gin o tonic medans älskling lovade att åka och hämta Oscar vid bussen ikväll...
I morgon sak vi på fest i söderala seadn vidare på rock i Marma, grabbarna ska vara hos mormor o morfar, men först in och köpa bröllopskläder till mina gopojkar,,, mammsen har fått lön idag:) min första riktiga lön på 11 år:):)!!!!! JIPPI...
Ha en fortsatt trevlig Fredagskväll alla!!!! nu ska jag spilla upp ett glas rödvin.
Kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0