Bara längtar nu....

Nu är det bara en väntan och längtan som gäller till på Fredag när vi åker till Ayia Napa:).
Jobbat igår och idag och i morgon och på Torsdag är det kurs i Gävle som gäller, men sedan bär det av... Jippi gud va sköööönt det ska bli....
Oliver har varit hemma och har ont i magen idag och Carro ringde på fm. och talade om att Robin låg magsjuk, så hon ville att jag skulle köpa vitpepparkorn och komma dit med efter jobbet.
Jag gjorde naturligtvis det men hon fick komma ut i trapphuset och möta mej, jag är livrädd att få magsjuka nu när vi ska åka snart ....
Och jag hoppas att inte Lillskrutten Theodor får det!
Snacka om att jag blev less när det började snöa igår usch kunde knappt sova inatt för jag blev så sur, så ikväll är jag skittrött och det är väl ganska bra det så kanske jag kan sova tidigt, för jag behöver vara utvilad i morgon när vi ska sitta på föreläsning hela dan, annars har jag en förmåga att somna till och det är ju inte så snyggt att sitta på en utbildning och sova liksom;)))...
Har väl inte så mycket mer att skriva just nu, känns iallafall bra att vara nygift ;).
Ha nu en trevlig kväll gott folk nu ska jag mysa lite med älsklingen en stund innan det är dags att hänga tvätt duscha och hoppa i "snarklådan"
Kram kram L♥


Kommentarer
Postat av: tommy

ska bli kul gumman

2011-05-03 @ 19:40:24
Postat av: Lotta

Ja älsling det ska det verkligen ;)

2011-05-03 @ 21:39:12
URL: http://lottaotommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0